/ One way ticket to Asia /

Siem Reap

Discombobulated 

Kände mig så liten när jag sprang runt i Angkor Wats ruiner

"Touch the breast of the women for good luck and fertility"

Happy faces

Här är Quentin, han som tagit bilderna ovanför

Happy Quentin 

Världens största religiösa monument

Toppen av Angkor Wat

Fick låna Quentins byxor för att komma in på högsta våningen då mina shorts var för korta

Går rakt in i buddhas ficka

Tomb Raider

Tuktuk life 

Hotellbuss var rena lyxen, wi-fi, toalett och gratis vatten

Food market

Denna sötnos tryckte jag i mig, inte det godaste jag ätit

Hängde ihop med denna pärla ett tag, Keshena från England

Pub crawl

#1 / / Helene:

Ser kul ut! :D

#2 / / Emma Grann Fotografi:

Vad roligt ni ser ut att ha! :) Härliga bilder!

#3 / / ida:

härliga bilder & helt klart imponerad över att du åt skorpion!

#4 / / Petra:

Vilka häftiga bilder!! :)

#5 / / Jessica:

Vilket häftigt ställe! fina bilder dessutom :)

#6 / / Madeleine:

Fy, jag skulle aldrig kunna äta nåt sånt haha :)

Kika gärna in på min blogg
http://inredningochmode.blogg.se

#7 / / Julia:

Trädet <3

#8 / / Ida:

Wow, vilka bilder! Och vilket knepigt snacks... ;)

#9 / / Hanna Karlsson:

Wow vilket ställe!

#10 / / Josefin:

Så häftigt!

#11 / / Anonym:

Vilket häftigt ställe!

#12 / / anneli:

herregud vilken magisk resa. det skulle jag vilja göra med min pojkvän!

#13 / / MATILDA FRITZ ♥:

wow vilket fantastiskt ställe!

#14 / / Sofia:

Åhh vilka fina bilder ;) ser så mysigt ut!