/ Malaysia /

Malaysia

Så det tog nästan en månad för mig att klippa ihop en film från Malaysia. Jag vet inte hur mycket jag har fått kassera för att klämma ihop allt till ynka 11 minuter. Titta i HD!
#1 / / Anonym:

hej! hur gjorde du med dyk sert? hade du fixat det innan eller gjorde du det under resan? åkte du/ni iväg själva eller med något resebolag? :)

Svar: Hej! Jag tog mitt dykcertifikat när jag var där, hade aldrig dykt innan. Nej vi åkte iväg själva och väl där så luffade vi runt på egen hand! :)
alva happe

#2 / / Olivia:

Hej hej! Kanske kommer du ihåg mig, det är Olivia ifrån Turkiet från några år tillbaka. :)

Jag såg iaf denna här videon som är så himla härlig och jag undrar vad du använde för kamra att filma med? Letar efter en bra kamra att fota/spela in filmer med, som kan vara under vatten och klarar av lite mer.

Det var kul att hitta din blogg, jätte fin verkligen. Hoppas du har det bra. Kram!

Svar: Hej! Klart jag kommer ihåg dig! Använder GoPro hero3+ black edition. Tack så mycket :) kram!!
alva happe