/ Okategoriserade /

Bovika



På andra sidan Storsjön har jag en liten stuga som vi åkte till i söndags. Ett gäng på 7 pers var vi som for. Väl där badade vi, bastade, grillade och åkte båt. Mysigast av allt var när vi åkte ut allihopa i båten, förutom jag och Rasmus som paddlade efter på varsin surfbräda, och tittade på solnedgången och metade. Jag trillade såklart i då jag skulle göra ett halvdant försök att stå på brädan och sen efter det så tror jag att vi var tre som låg och plaskade i vattnet. Då det var näckens dag så fick jag och Sofia för oss att bada nakna mitt i natten men det var det ingen som såg! Bilderna tog jag det sista jag gjorde eftersom stugan varken har el eller vatten och jag ville spara mitt batteri till båda dagarna, då var det bara jag och Sofia kvar som inte ville åka därifrån.