/

S.W.A.G

#1 / / JOSEFINFOTAR ♥:

fiin-alvan! ;) ♥

#2 / / TeaTheMaster:

NAKENFIS MAKARONIS!!!!!!!!

#3 / / emma:

Tjoho!

Var med och tävla om en biobiljett till valfri film på min blogg! :) Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!

Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-biobiljett.html

#4 / / Linnea Matros:

Var gärna med i dagens blogg.

http://linneamatros.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment



Du kan även vara med och tävla om ett valfritt Iphoneskal!

http://linneamatros.se/2011/december/tavling-vinn-ett-valfritt-iphoneskal-for-ma.html

#5 / / elenore <3:

fina bilder! & fin blogg :)



//ELVIIS

#6 / / Sara [Fotoblogg]:

du är så fin alva!

#7 / / carro:

såjäkla snygg du är! saknar dig hjärtat! pussss

#8 / / Rebecca Jansson':

snygg blogg! :)

#9 / / Sofia:

Jättefina bilder =).



Btw så var ju du så duktig och hjälpte mig med min design för nästan två år sen nu (shit vad tiden går!). Nu den senaste månaden så har inte bilderna i headern fungerat utan det är bara kryss där. Är det något som du vet hur man fixar eller har du någon aning om vad det kan vara för fel. Jag är verkligen sämst på sånt så jag har ingen aning om vad man gör för att rätta till det.

Tack på förhand =)

#10 / / frida:

coolt örhänge! och superfin header måste jag säga! :)

#11 / / Madelene ♥:

Hej !

Allt bra med dig ? :)

Kolla gärna in på min blogg har igång lite tävlingar just nu. Kanske hittar du någonting som passar dig ! :)

Kram♥

#12 / / ebba:

Snygga bilder! :)

#13 / / LARA JOHANSSON - photos&texts:

Skitsnygg header!

#14 / / maria:

jag älskar din design :o har du gjort den själv? :o

#15 / / onlyerik:

nice blogg

#16 / / madde:

förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer men kan du acceptera alla som vill lägga upp bilder på bdb i gruppen bloggar? :-)

#17 / / e.l.f Cosmetics Skandinavia:

Hej! Gillar du smink? Ta då ett titt på e.l.f. Cosmetics blogg, just nu lottar vi ut smink! :-)



Kort in e.l.f : Vi erbjuder kvalitetssmink till rimliga priser (från 16 kr) och hittar oss här www.eyeslipsface.se!



Välkommen!

#18 / / Eliin :):

Hejhej, jag bara undrar var du redigerar dina bilder ? och snälla svara i kommentar på min blogg, annars kan du väl bara kolla in lite snabbt ? :p <3



blir sjukt tacksam om du gör det :)



http://eeliins.devote.se/

#19 / / LARA JOHANSSON - photos&texts:

Så superfin header!

#20 / / Evelina:

Gillar din design =)

#21 / / Rebecca Jansson':

Snygga bilder!

#22 / / Johanna:

Gud vad fina bilder! Kika gärna in på min blogg :)

#23 / / † Lama:

oj, vad fin du är!

#24 / / Yoannah:

gillar ditt örhänge!

#25 / / SARA:

hej du ! fin blogg ;)



kan du acceptera min bild förfrågan på din grupp på bdb, bloggar!



ha en fin dag ! :D

#26 / / Anonym:

Vart köpte du den? :D Jättefina bilder btw (:

#27 / / Anonym:

Sv; Örhänget! (:

#28 / / A N G E L I J N A:

SVAR; jätte fina bilder!:D

#29 / / A N G E L I J N A:

SVAR; jätte fina bilder!:D

#30 / / mwiklund - fotoblogg:

Vilket himla coolt örhänge :D !

#31 / / Lindsey:

Vilka häftiga örhängen!!

#32 / / isabel:

hej skulle vara roligt om du ville vara med i dagens blogg ! om du inte är intreserad så ber jag om ursäkt !

direktlänk: http://isabelolsson.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-tavling.html#comment

#33 / / Molly & Ebba:

Hej du har en jätte fin blogg. Men ville bara säga att vi har en veckans blogg tävling på våran blogg, och vi skulle bli jätte glada om du vill vara med på den :)

#34 / / Rebecca:

Jättefina bilder!

#35 / / Rebecca:

Jättefina bilder!

#36 / / Rebecca:

Jättefina bilder!

#37 / / Elin:

Fina bilder!

haha awesome örhänge!

#39 / / Vickan:

ååh va ljuvlig blogg! vilket redigeringsprogram använder du ? :)

#40 / / manda:

så fina bilder :)

#41 / / samira:

snyggt örhänge!

#42 / / Erikaaasss:

fina bilder! Och jag älskar örhänget!