/

follow♥


alvahappe @ instagram
#1 / / Sanna:

Blogga oftare kvinna!

#2 / / Sofia Törnqvist ♥ foto:

Vilken fin header :)

#3 / / Pauline:

Grymt fin blogg :)

#4 / / Emma Axstål:

jobbar du i åre?

#5 / / Emma Lannebrink:

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

#6 / / bellaml ♥:

Hej!

I min blogg har jag en tävling där man kan vinna ett valfritt iphone skal. Tävligen avslutas när det är 15 tävlande.

Bli en av dom 15 stycken och få chansen till att vinna?

Klicka då in på min blogg eller direkt länk till tävligen här;



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment



Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Kram! ♥

#7 / / elleys:

Vad fina bilder, har du linser?



Det ser nästan ut så, dina ögon är så vackra om inte.

#8 / / Sara:

shit va du är vacker :O

#9 / / Darksess:

Vad fin du är!

#10 / / Rebecca Rehn:

Gud vad vacker du är!

#11 / / Therese:

vilka fina bilder! :)

#12 / / helen:

hej tjejen:)



just nu säljer jag mycket kläder/bh:ar och allting för bara 50 kronor! försäljningen avslutas på måndag och all information står i samma inlägg. hoppas du kikar in, ta chansen! kraaam<3

#13 / / Rebecca jansson':

Fin blogg! :)

#14 / / Anonym:

jag lottar ut en känd tröja från stayhard :D

Värde 300 kr gå med :D Du behöver bara kommentera jag är med



http://onlyerik.com/2012/march/vinn-ett-linne-fran-stayhard.html

#15 / / Hanna Ek:

Just nu så har jag "veckans blogg" på min blogg där du tävlar om att vinna ett helt inlägg om just din blogg. Det visas för ca 1500- 2000 unika läsare. Skulle vara roligt om du ville delta! Kram

#16 / / sanna:

vad fin du är!!

#17 / / susanna:

riktigt fin blogg! :)

#18 / / Malin:

Fin blogg! Gillar verkligen designen, kolla gärna min blogg också :)

#19 / / Wilma:

Underbart fin blogg!

Älskar headern :)

#20 / / LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥:

Riktigt fina bilder - så söt!

#21 / / julia:

sjukt snygg blogg :D

#22 / / jainaba:

Fan va fina bilder!!!! :P

#23 / / Evve-En helt vanlig knasig tjej!:

Tjenamorsning korsning!



Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Sure u will, klicka på länken och anmäl dig vettja ;D : http://evvesliv.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v14.html#comment

Kramizar Evve!



#24 / / johanna:D:

ååh vad fina kort och fin header!

#25 / / Karin Mattsson:

Tjena!

Vill du vara med och tävla om att bli avritad? Isåfall klicka på länken: http://kaarriinn.blogg.se/2012/april/tavling-avritning.html och släng in en kommentar! :)

#26 / / :):

Hej sjukt fina människa du har ju instagram så kan du svara på en fråga hur laddar man ner bilderna man lagt upp till sin telefon?

#27 / / nina :):

verkligen en jätte fin blogg! bloglovinbyte? lämna ett svar i en kommentar, så lägger ja till dig! :)

#28 / / corny:

Hej, vill du vara med i Helgens Blogg? :)

Isåfall är det bara att klicka här: http://cornyz.blogg.se/2012/april/helgens-blogg.html

Förlåt om du inte gillar sånhär reklam!

#29 / / Alma:

Fiinis ♥

#30 / / SemonieOfSweden - Hårborstens bästavän:

Ska jag börja med veckans utmaning på bloggen eller inte? Gå in & svara ja eller nej & tipsa gärna om ett uppdrag samtidigt! :) http://semonieofsweden.blogg.se/2012/april/veckans-utmaning.html#comment

#31 / / • міє - swag, street & musik •:

Fina bilder!

Veckans blogg avslutas ikväll skynda dig in och anmäl dig!

http://mieevnice.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnare.html

Kram ♥

#32 / / Linnéa ♥:

Värsta sommar feelingen när man kom in på bloggen, me likey! c:

#33 / / Darksess:

Så himla fin!

#34 / / baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*:

gu så jäkla fin ;A;

#35 / / Jenna:

Hallå där! Nu har jag kickat igång en fototävling på min blogg där du kan vinna en värdecheck på tvspelsweb.se värde 150kr! Kika in på min blogg så hittar du inlägget, det vore kanon om du ville delta. Det är busenkelt, inga krångligheter eller måsten att "gilla" osv.



Kram!

#36 / / Jenna:

Hallå där! Nu har jag kickat igång en fototävling på min blogg där du kan vinna en värdecheck på tvspelsweb.se värde 150kr! Kika in på min blogg så hittar du inlägget, det vore kanon om du ville delta. Det är busenkelt, inga krångligheter eller måsten att "gilla" osv.



Kram!

#37 / / Wilma:

Superfin blogg!

#38 / / Maria en Norrlandsblogg:

Jätte fin blogg :)

#39 / / Josefin:

Fina bilder! :)

#40 / / rika:

Fine bilder! :-)

#41 / / Linnea:

Grymt fin blogg! :)

Hur har din dag varit? ;)

#42 / / Terese:

Fina bilder. :)

Allt bra?

#43 / / Romina:

Hej, vill bara tipsa dig om en nystartad hemsida: www.romy-style.nl

=)

#44 / / Linda:

Följer du tbx? :)

#45 / / SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!:

Hej! Vad ska du göra ikväll? :)

#46 / / Katja:

Hej! Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

#47 / / Nellie:

åh,vad fin!