/

Today is monday!

Egentligen så skulle ju jag avslöja min hemlighet imorgon... men nu var det så att jag fick den idag istället och jag klarar helt enkelt inte av att vänta. 

JAG HAR KÖPT EN KAMERA! Canon EOS 550d.♥



Info om bilden nedan:

1. Kameraväska
2. Stativväska
3. Stativ (152 cm)
4. Användarhandbok
5. Canon EOS 550d♥
6. Minneskort (8 gb)
7. UV-filter
8. Fjärrutlösare
9. Random tillbehör
10. Objektiv (EF-S 18-55/3,5-5,6 IS)



Jag är asnöjd med allt utom objektivet... Så fort jag har cashflow tänker jag köpa ett nytt!

Vad använder ni för objektiv?
Är det bra?
Till vad i så fall?
Närbilder / Landskapsbilder?
Rekomenderar ni det?
Kommentera!


(Bilderna är tagna med skräpkameran...)
#1 / / emnil:

köp fisheye objektiv allllvaa:D:D

#2 / / Anna:

Kolla på nevnarien.se. Hon har bra tips. :)

#3 / / Anneline:

FUCK YOU! jag vill verkligen ha en systemkamera :o Har du någon gammal du har lust att sälja billigt till mig?



Vad hände med att ses i helgen förresten? :o

Kram :):)

#4 / / Sara:

hur mycket kostade den dära med allt du har köpt till?

jag ska också köpa en kamera, och funderar på den där! :)

#5 / / Angelina [foto & vardag]:

köp ett canon ef 50mm f/1.8. kostar en tusenlapp och är wooooooonderful!