/

born this way?

Och till råga på allt så är jag sjuk..... Det är inte lätt när det är svårt!
#1 / / Ann-Sofie:

Väldigt fin blogg! :)

#2 / / SOCKER, BITCH! igen...:

Gör en ny header ffs! Denhär är ju från vintern, nu är det sommarinspiration som gäller ju :D och du har inte bytt på extremt länge (A)

#3 / / SOCKER, BITCH! igen, igen...:

Ditt ruft är sniggt ju :D jag är dålig på att kommentera, men det ser ju ut som du får massa tuffa kommentarer ju (Y)

#4 / / svar:

Eftersom jag inte har några nya sommar/vår-bilder på mig så blir det lite knepigt... Så jag tolkar detta som en inbjudan till en foto-session med dig... och även en med nisse, viggo & dig i rampen! :D

Så du gillar mitt rufs? You know, jag inspirerades utav dig ;)

#5 / / rand0m:

det är inte svårt när det är lätt heller ^^ :)

#6 / / alva:

Haha, nej det är det inte.. :)