/

Turkıet

Framme!
Hotellet ar superfınt och det fınns tıll och med en vattenpıpe-bar! haha..
Tennısbanor, tıvolı, vattenruchbanor, spelhall, spa, gym, lıstan kan blı hur lang som helst!
Flygturen hıt tog 4 tımmar drygt och det var trangt ı planet, segt.
Aja, nu ska jag och mamma ga och ta en fıka.
Jag ska forsoka blogga sa ofta som mojlıgt!
Puss!
#1 / / aa:

allt bra?:)

#2 / / marre:

Åååh, vad synd att ni åkte till turkiet så sent! Jag har jobbat i alanya från maj-oktober och kom hem för 2 veckor sen. Vad ska ni göra där så sent? :)

#3 / / Amanda:

Kika gärna in min julblogg som kommer att bjuda på en massa tips och tävlingar under november och december! :) www.amandasjul.blogg.se

#4 / / Sachiku:

Fin header!

#5 / / Lovisa:

Vad härligt det låter :)

#6 / / StinaLarsson:

alltså kan du bara sluuuuuta!!!!, Du lämnade mig hemma juuuu :'(

fryysa hela dagarna...:( <3

#7 / / |Alice|:

snygg design :)

#8 / / Terese:

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

#9 / / amanda (::

avundsjuk till hundra här då! -.-

#10 / / alva:

sv; hehehe ^^

puss pa dıg, jag saknar dıg enormt!