/

GOLDS GYM

Jag har tränat!
Ett långt och intensivt pass.
Måste börja komma igång med träningen igen,
det gäller bara att ta sig dit så är det värsta över.
När man väl är där känns det bara super skönt!
Kände mig väldigt fräsch och hälsosam tills jag kom hem och fick syn på min middag..
#1 / / Ida - Skateboard bruden från Norrland:

Sv;Haha jo! hehe jag är glad att få vara här:-D det är så awesome.. drar nog dock hem snart till kalla sverige.. yeaah hur gick skejten :D?

#2 / / JULIA BJÖRKSTRAND:

SV: Life is a biatch sometimes! men du är så söt så :)



God middag btw ;)

#3 / / JULIA BJÖRKSTRAND:

SV: yesbox, det är du :)

#4 / / - ƒαтιмαѕωαяу «3:

awe , tack så mkt!

va kul med gym!:D

#5 / / Ida - Skateboard bruden från Norrland:

Sv;Exakt:-D jag är sugen på dra till thailand som fan.. eller barcelona.. finns shyssta skatespots i barca ;-D vad tråkigt :/

#6 / / elina:

fin blogg!